miercuri, 29 decembrie 2010

parfum (165 days left)

bwa, stând şi vegetând, m-am gandit eu în mintea mea gânditoare : "de ce să nu mai scriu ceva pe blog ?"
în ultimul timp mă paralizează o lene contagioasă ca ciuma neagră. Stau în pat, citesc imensa listă de lecturi cu care scumpa dirigintă (serios, e scumpă!) a binevoit să mă blagoslovească, aşa - să am cu ce mă ocupa.
mâine vine ma husb, în sfârşit! :)
bwă!!!
mi-e o leneeee....
dar ptr că tot am pierdut timpu apăsând butonul "postare nouă" măcar să fie o postare mai lungă, aşa că introduc aici prima mea incercare de vers alb:

Parfum


Note întregi, doimi, pătrimi, optimi ne deranjează.
Vibraţii agresive şi aer.
Aproape,
Foarte aproape de urechea ta:
“Un gin, te rog”
Lumini electrice, colorate aprins,
Zbârnâitoare, dramatice, sadice, nebune
Cad
Pe pielea ta limpede,
Pe rochia mea mulată
Şi neagră, bineînţeles.
Basuri decolorate prin vene:
Alt vid plăcut, lângă tine
Diferit
De vidul plăcut, lângă ei.
Inspir.
Miroşi frumos, tăios:
Nuanţe de catifea
Şi substanţă de libertate aristocratică.
Atingeri olfactive între noi –
Inel de fum uscat
Ca un curcubeu vechi
În jurul unei sticle de Jack Daniels.
Miroşi cuminte, fierbinre
A verde de paris
Şi a uraniu afânat c-o linguriţă de argint.
Miroşi frumos.
Miroşi a iad,
Miroşi a rai
(complementar mie)
Miroşi a tu.


comentaţi, ăia care vă prishepetz la vers alb :D

6 comentarii:

  1. frumos, bre, deşi nu mă pricep. :D
    plăcut faza cu mirosurile şi sticla de Jack Daniels. kr4 ai tu potenţial, dude. :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. să scrie marele critic literar de vers alb: EU ! [aici aştept aplauze] :D

    [Mai în scurt , la început prea mult întinzi cu textul obişnuit , adică nu faci mari metafore şi jumătate de poezie e oarecum , banală.Ai putea pur şi simplu să o tai , şi mare pagubă n-o să fie. Poezia începe de la Inspir , şi asta e evident. Dacă ai mai dezvolta puţin ideile, şi ai mai adăuga nişte imagini vizuale/olfactive,şi ai tăia tot ce e până la partea a 2a , dar ai continua în cheia ei ai lărgi textul din interior , ar fi chiar tare.]

    Inelul de fum şi curcubeul vechi m-au dat gata. Geniale metafore.

    Bravo bby :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @ phelly: thx, duduletz :*
    @ lady (cik) in black (cik): [insert *aplauze* here] ms de critica si sfaturi, dar eu am decis ca revin la proza, care imi e caracteristica si pe care o iubesc :D
    ps: de cand am aflat ca fosta lu husb, angela, scria poezii, mi-o trecut chefu )))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Heyya,am dat şi eu peste blogul tău pe aici...şi nu e neapărat să te pricepi la vers alb ca să-ţi placă;)
    Mie mi-a plăcut faza cu
    @Miroşi cuminte, fierbinre
    A verde de paris
    Şi a uraniu afânat c-o linguriţă de argint.,
    e genială:)
    Multă baftă în continuare;)

    RăspundețiȘtergere