vineri, 10 decembrie 2010

Bwa!! (184 days left)

Bwă cred k e cazul să mai scriu şi eu câte ceva, măcar din când în când...
aşa că în lipsă de inspiraţie pentru povestioare perverse (pentru că sunt prea ocupată savurând partea practică) voi scrie bred.
ce s-a mai intamplat in ultimul timp si merita povestit? sau nu merita, dar nu-mi pasa. blogul meu - regulile mele.
aşa. azi era preconizată cină în familie (mama, eu şi husband) dar, as usual, trebuia tata să-şi schimbe planurile. Aşa că în loc sa beau bere şi să mă îndop cu popcorn şi să mă uit cum plânge mama la melodrame, în timp ce stau cuibărită în braţele lu husband, stau ca un zadrot pe blog\mess\facebook scărpinându-mă în cur, că acolo mă mănâncă.
what else? aa, da. Să aveţi grijă, dudes and dudets without your own "cuibushor de nebunii", că în unele blocuri trăiesc mamele miniştrilor.
Şi atunci când blocaţi liftul, lăsaţi-l să urce măcar vreo 3-4 etaje. Şi remember the golden rule: cumpăraţi mereu căciuliţe de rezervă :D
planuri for tonight? o să mă uit la dr house şi la breaking bad, o să termin de citit "langolierii" de S. King, o să beau un ceai cu mama şi o să bârfim şi apoi o să adorm ca un harioc congelat, în ultimul stadiu de degerare, singură într-un imens pat cu saltea ortopedică. :(
plans for tomorrow? guleank cu partidul, de dimineaţă. apoi, eu planific să-i fac o vizită lu husb (nuj ce planifică el...) şi să-l sechestrez, să-l târâi până la mine şi să recuperăm ce am pierdut azi. poate măcar mâine va decide să plece nah animalu de tatmio...
da. mi s-a reproşat în ultimul timp ca nu pot gestiona banii. şi eu am conştientizat că într-adevăr nu pot )) dar nici nu prea am ce gestiona, aşa că nu-i bai.
what else? hm. n-am chef să învăţ pentru teze. Perioada asta e very pohuiesticeskaia, dacă e să vorbim de "domeniul academic".

şi o să închei pe această notă potitivă, lăsându-vă link pozitiv, pentru mood pozitiv: Ich bin dein Gummibär

3 comentarii:

  1. Si ramanti4naia faza cu harioshelu inghetat in pat :X
    Turtle ,eu pream te redescopar din toate bortzile/partzile :D tu la mn talentata :D
    mel rupe :D
    kiss j love ma turtlishor :x :*

    RăspundețiȘtergere
  2. băi dude, tu mă rupi cu fiecare frază.
    faaaa, vreu ş eu mujîîîîc :((
    lea lea lea, eu dorm pe fotoliu :D
    ş cam aşa. cruta scrii dude, place să citesc la u.

    RăspundețiȘtergere
  3. tu omida: iak eu is misticeskaia, niciodata nu poti sti totul dp mine )) :X:*
    tu ophelia: citeshte sh naslajdaisea :D
    mujashi gaseshti la piata centrala, dak cv )))
    mushkii nu te dor, dude, de la fotoliu?
    :*

    RăspundețiȘtergere