luni, 3 ianuarie 2011

Mama lepşelor sau leapşă cât ziua de mâine de mare (160 days left)

A

- Available: Not for you

- Age: fara 160 zile 18 ))

- Annoyance: manelele, boboasele, Miron, programe TV idioate, prejudecatile, replici gen "este (sau fă) aşa pentru că aşa am spus eu", răceala...etc, etc, etc

- Allergic: da, la prostie. Mă fac violetă asemeni guaşului violet.

- Animal: şoarece de laborator, nna

- Actor: Hugh Grant

B
- Beer: Chişinău, blondă

- Birthday/Birthplace: 12 iunie, chişinău

- Best Friend: Fratimo

- Body Part on opposite sex: venele şi buzele :)

- Best feeling in the world: siguranţa

- Blind or Deaf: surdă

- Best weather: cand e ploios şi călduţ afară

- Been in Love: still there )

- Been bitched out?: da

- Been on stage?: da

- Believe in yourself?: of course (de ce? n-ar trebui?)

- Believe in life on other planets?: habar n'am

- Believe in miracles?: define "miracle"

- Believe in Magic?: actually, i do

- Believe in God?: nu

- Believe in Satan?: nu

- Believe in Santa?: (satan şi santa - anagramă) cum să nu crezi în Santa? eşti idiot?

- Believe in Ghosts/spirits?: nu prea

- Believe in Evolution?: da, cu siguranţă

C
- Car: chevrolet impala, 1967 :D (oare de ce?)

- Candy: Chupa chups :P

- Color: negru

- Cried in school: da

- Chocolate/Vanilla: ciocolată

- Chinese/Mexican: Moldovian

- Cake or pie: plăcintă

- Countries to visit: Olanda, vreo ţară africană, vreo câteva ţări din Asia, Austria, Australia, Rusia

D
- Day or Night: ca să fac ce?

- Dream vehicle: vezi mai sus, la "car"

- Danced: da, dar prost )))

- Dance in the rain?: da, concert viţa de vie şi vadul lui voodstock

- Dance in the middle of the street?: da :)

- Do the splits?: da )

E
- Eggs: adică ce?

- Eyes: frumoşi

- Everyone has: păr pe corp ))

- Ever failed a class?: nu

F
- First crush: clasa a 2-a cred :D

- Full name: şi mai ce?

- First thoughts waking up: să-mi bag chişioru în deşteptătoru pzdms X(

- Food: mâncarea gustoasă

G
- Greatest Fear: frica de alegeri greşite

- Giver or taker: depinde când :D

- Goals: să am o umilă căsuţă în stilul castelelor din secolul 17 în Amsterdam, să devin scriitoare, să am familie fericită şi copii pentru care să fiu cea mai bună prietenă.

- Gum: alea cu "love is..."

- Get along with your parents?: cu mama.

- Good luck charms: n-am aşa cv...

H
- Hair Colour: blondă

- Height: 170 parcă

- Happy: da

- Holidays: happy holidays :D

- How do you want to die: vreau să mor fiind sigură că am trăit o viaţă interesantă

- Health freak?: nu

- Hate: vreţi lista lungă sau aia scurtă?

I
(In guys/girls)
- Eye colour: nu prea are importanţă, cafenii cred :-??

- Hair Color: şaten

- Height: potrivit; mai înalt decât mine, oricum

- Clothing Style: să-l reprezinte ca personalitate

- Characteristics: să mă surprindă, să ştie (şi să obţină) ce vrea, să mă iubească şi să mi facă să mă simt femeie :)

- Ice Cream: cu nuci şi glazură de caramel

- Instrument: in a guy or girl sau instrument muzical??

J
- Jewelry: cercei, cred. şi brăţări de piele

- Job: sper să devin scriitoare, some day

K
- Kids: 3

- Kickboxing or karate: kickboxing

- Keep a journal?: aveam, până nu l-a descoperit taică-miu

L
- Longest Car Ride: 18 ore

- Love: I do

- Letter: X

- Laughed so hard you cried: de mai multe ori

- Love at first sight: cred că da :D

M
- Milk flavour: numai în milk shake sau cu cafea :)

- Movie: Addams family

- Marriage: planific şi asta, some day

- Motion sickness?: nu

- McD’s or BK: Mc, ca BK nu avem

N
- Number of Siblings: 1

- Number of Piercings: avut unul în buză, unul în sprânceană şi 9 în ureche, acu am rămas doar cu 3 în ureche.

- Number: 69

O
- Overused Phrases: "aşa...", "futu'ţi + determinativ", "da way" (ultima e plagiere)

- One wish: să învăţ să merg pe bicicletă )))

- One phobia: claustrofobie, puţin

P
- Place you’d like to live: Amsterdam

- Pepsi/Coke: Cola

Q
- Quail: prepeliţă??

- Questionnaires: când te plictiseşti de mori, ca mine acu, merg

R
- Reason to cry: de nervi

- Reality T.V.: never

- Radio Station: europa fm

- Roll your tongue in a circle?: am încercat acu, nu-mi iese

S
- Song: highway to hell - ac dc, muse - feelig good, dimmu borgir - burn in hell, air supply - making love out of nothing at all, the connels - 74 75, arch enemy - my apocalypse, etc

- Shoe size: 39

- Sushi: neah

- Skipped school: nuuuuuu. (Nu way)

- Slept outside: dea, la ţară

- Seen a dead body?: da

- Smoked?: ce anume? ( a se specifica tipul de plantă: familia şi specia) :))

- Skinny dipped?: da

- Shower daily?: da

- Sing well?: nu

- In the shower?: mai mereu

- Swear?: da

- Stuffed Animals?: nu :))) ce întrebare

- Single/Group dates: ambele

- Strawberries/Blueberries: căpşuni

- Scientists need to invent: antidot la bolile incurabile

T
- Time for bed: depinde de gradu de alcool din mine, oboseală şi tata

- Thunderstorms: îs frumuşele :)

- Touch your tongue to your nose?: nu, în schimb pot atinge cu limba nasul altcuiva

U
- Unpredictable: cred că da

- Under the influence?: mai mult influienţez eu...

- Understanding?: de obicei

V
- Vegetable you hate: boboase

- Vegetable you love: cartofii

- Vacation spot: la munte

W
- Weakness: mă apuc de multe şi termin puţine

- When you grow up: i'll be fine

- Which one of your friends acts the most like you: Carolina

- Who makes you laugh the most: Dodoncik

- Worst feeling: să dezamăgesc oamenii

- Wanted to be a model?: cand aveam 6 ani.

- Where do we go when we die: 2 metri sub pământ

- Worst weather: canicula sau frigul ala de-ţi îngheaţă şi kktul în tine

- Walk with a book on your head?: nu-mi amintesc

X
- X-Rays: nu, n-am cancer

Y
-Year it is now: 2011

-Yellow: coldplay

Z
- Zoo animal: hipopotamii )

- Zodiac sign: gemeni

LAST PERSON WHO…
1. Slept in a bed beside you?: Lena
2. Last person to see you cry?: uuuu...eto bilo davno i ne pravdoi
3. Went to the movies with you?: Caterpillar şi mama
4. You went to the mall with?: Husband
5. You went to dinner with?: Mama
6. You talked to on the phone?: Husband
7. Made you laugh?: Mama


URA! merit un monument în parc!

2 comentarii:

  1. GOD ce leapşă imensă hun, eu mă gândeam să o iau , da acum m-am răzgândit nu ştiu de ce ))
    PS: este o variantă asemănătoate şi în română pe toate blogurile.

    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. ciuvaaaaaaaaaaaak, eu o iau :D

    RăspundețiȘtergere